Pro reklamaci zboží nás prosím kontaktujte na naradi@rontgen.cz nebo na tel: 603410679
Záruční a pozáruční servis
1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
· u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
· u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
· u kladiv vč. upínacích hlavic
· u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
2. Ke stroji musí být přiložen řádně vyplněný záruční list a stroj musí být opatřen originálním štítkem s výrobním číslem.
3. Ke stroji musí být přiložen současně vyplněný reklamační protokol a je nutné vždy přesně specifikovat závadu .
4. Pokud se nejedná o záruční opravu ke stroji musí být přiložen vyplnění servisní protokol s popisem závady.
5. Do pěti pracovních dnů od doručení do servisu bude určeno, je-li reklamace uznána jako oprávněná či nikoliv.
6. V případě oprávněné reklamace bude oznámen termín vyřízení reklamace.
7. V případě, že reklamace není uznána, je zákazník seznámen s cenou opravy a dále bude postupováno podle pravidel pozáručního servisu.
8. Záruční oprava je zapsána do záručního listu a záruční doba je prodloužena o dobu trvání záruční opravy.
9. Bude-li cena opravy do 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, oprava bude provedena bez předchozího upozornění automaticky.
Přesáhne-li cena opravy 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, zákazník ji musí písemně odsouhlasit, pokud není v servisním protokolu uvedena jiná konkrétní částka.
10. Manipulační poplatek ve výši: 200,- Kč bez DPH zaplatí zadavatel opravy za servisní práce spojené se zjištěním poškození stroje v případě, že oprava není realizována (např.: na přání zákazníka, nedostupnost náhradních dílů u starých nebo neznačkových strojů)
11. K opravenému stroji nebudou vráceny měněné díly, pokud si je zákazník nevyžádá předem v servisním protokolu